Klacht ?
Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@inmemoriam-decoraties.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw ordernummer en een omschrijving van de klacht. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen op uw klacht te reageren.
Wat kunt u verwachten?
Nadat u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u van ons een bevestiging. We gaan vervolgens zorgvuldig uw klacht onderzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te bespreken.
Niet tevreden met de afhandeling?
Leidt onze poging tot een oplossing niet tot tevredenheid, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: WebwinkelKeur is een onafhankelijke partij die bemiddelt bij geschillen tussen webwinkels en consumenten.
♥ Veilig betalen
♥ Afterpay mogelijk
♥ Veilige SSL verbinding
♥ Gratis verzending
♥ Afhalen op afspraak
♥ Uniek assortiment